Storcenter Nord
Storcenter Nord havde et ønske om at skabe trafik og aktivere deres besøgende i centret i efterårsferien.
Med inspiration og afsæt i vores eksisterende Playground Hunt blev løsningen Monsterjagt, som er en skattejagt med Augmented Reality teknologi. For at blive monsterjæger skulle de besøgende rundt til seks forskellige fysiske poster fordelt i centret. Her kunne der både opleves zombier og mumier, som befandt sig i deres uhyggelige halloween miljøer med kister, gabestok og monsterslim. Ved at scanne QR-koden ved hver post stod de besøgende ansigt til ansigt med monstrene. Herefter skulle monstrene dræbes og fanges ved at skyde med laserpistol på mobiltelefonen.
Mere end 9.500 monstre blev dræbt i efterårsferien - så man kan roligt sige, at Storcenter Nord blev monsterfri igen.
Vi stod for realisering af idéen fra konceptudvikling med Storcenter Nord til færdig programmering, produktion og afvikling.
Give Morten a call
.. or fill out the form, and we will get back to you.