IKEA
I samarbejde med bureauet Hjaltelin Stahl, ønskede vi at skabe en mindeværdig aktivering, der aktivt formår at inddrage forbrugerne i forbindelse med lanceringen af IKEA’s nyeste efterårskatalog, med et krav om samtidig at skabe unik digital content og reach.
IKEA Photo Booth er en interaktiv installation, der giver IKEA’s kunder muligheden for at være model på deres helt egen IKEA forside. Kundens unikke forsidebillede deles derefter på Instagram, via #IKEAkataloget, for derved at deltage i konkurrencen om et gavekort.
På 3 uger i alle 5 IKEA butikker, blev der i alt skabt over 8.600 personliggjorte IKEA forsider. Knap halvdelen af disse forsider - præcis 4.073 - blev derefter sendt direkte til deltagerens telefon. Hertil blev der uploadet og lavet over 380 unikke instagramposts med #ikeakataloget.
Give Morten a call
.. or fill out the form, and we will get back to you.