Cover Look

Frederiksberg Centret

Frederiksberg Centret

Cover Look

Hvordan skaber man en aktivering, som skaber link mellem den online og offline verden og rammer lige i hjertet på den unge del af et shoppingcenters målgruppe?

Cover Look er en interaktiv photobooth, hvor brugeren poserer som model foran kameraet og skaber sit eget unikke cover billede, som var man på forsiden af et modemagasin. Billedet kan herefter downloades til mobilen hvordan den kan deles på de sociale medier.

I løbet af en 3 ugers periode blev der taget over 4.300 billeder af poserende gæster i Frederiksberg Centret.

Warning: Undefined array key "testimonial" in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 65

Want to hear more?



Give Morten a call

+45 71 74 75 29

.. or fill out the form, and we will get back to you.




Relaterede produkter

Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange spændende produkter klar til booking.

Inspiration and everyday life

Subscribe to our monthly newsletter and receive inspiration with new cases and trends from the interactive business.

Vi er kåret til Børsen Gazelle 2020 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2019 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2018 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2017 Vi støtter de Danske Hospitalsklovne i 2018, 2019, 2020 og 2022