Hop med Metroen

Accenture Song

Do you want to be inspired?

Subscribe to our monthly newsletter and receive inspiration with new cases and trends from the interactive industry.

Accenture Song

Hop med Metroen

For Accenture Song havde vi fornøjelsen af at producere Den Store Påskejagt i Metroen. Her blev 17 historiske personer forvandlet til påskeharer via AI og Midjourney og gemt på M3 cityringen. De rejsende kunne på denne måde scanne QR-koder på stationerne og gætte med på hvilke personer, der gemte sig bag de forskellige udklædninger. Hvem havde f.eks. Henrik Ponhoppidan klædt sig ud som?

Med live AR filtre kunne man ikke alene læse om personerne, men også se de udklædte hare i glas og ramme lige foran dig. Mange deltog over påsken og kunne til stor glæde indløse 5 rigtige svar til en chokoladehare på Københavns Museum. Flere stoppede ikke bare der, men fortsatte hele vejen rundt på alle 17 stationer og samlede lodder i konkurrencen om årskort til Den Blå Planet.

Warning: Undefined array key "testimonial" in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 68

Want to hear more?



Give Morten a call

+45 71 74 75 29

.. or fill out the form, and we will get back to you.




Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange spændende produkter klar til booking.

Vi er kåret til Børsen Gazelle 2020 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2019 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2018 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2017 Vi støtter de Danske Hospitalsklovne i 2018, 2019, 2020, 2022, 2023 og 2024