IMPACT
Som arrangør af IMPACT Omnichannel Index 2022 ønskede IMPACT at skabe et område, der kunne danne rammerne for en engageret dialog om fremtidens butiksoplevelser med de deltagende.
Løsningen blev Future Store, som bestod af koncepterne Real Life Targeting og Virtual Assistant.
Real Life Targeting løsningen brugte teknologi til at målrette reklamer i retail. På en in-store skærm blev der vist indhold, som ændrede sig alt efter hvem der stod foran den - præcis som det i dag fungere online. Via et kamera på toppen blev trafikken tracket og det unikke software tilpassede herigennem reklamerne ud fra bl.a. køn, alder, humør og vejret.
Virtual Assistant løsningen kombinerer krydssalg og digital inspiration i den fysiske butik, hvor formålet er at assistere og inspirere under interaktionen med produktet. Det var flot iscenesat i et reolsystem med en tilhørende skærm, der blev aktiveret, når et produkt løftes fra hylden. På skærmen vises informationer og detaljer om det opgældende produkt samt en QR-kode, der linker direkte til websiden.
Vi stod for at skabe designet fra idé til færdig produktion af begge koncepter.
Give Morten a call
.. or fill out the form, and we will get back to you.