Stimorol Wire

Dentsu X

Do you want to be inspired?

Subscribe to our monthly newsletter and receive inspiration with new cases and trends from the interactive industry.

Dentsu X

Stimorol Wire

Medie- og contentbureauet Dentsu X havde et ønske om at skabe en lokal brand aktivering for Stimorol, som både skulle være involverende og samtidig vække opmærksomhed hos forbipasserende.

Med et klart budskab om "focus with Stimorol" blev løsningen en iøjnefaldende interaktiv installation, som dannede rammerne for et buzz wire game, hvor koncentration, fokus og en rolig hånd var nøglen til succes. Målet var at føre luppen hurtigst muligt gennem wiren med mindst mulig berøring.

Installationen var en udfordrende og underholdende brand aktivering, der på bare fem dage blev gennemført 747 gange.

Warning: Undefined array key "testimonial" in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 68

Want to hear more?



Give Morten a call

+45 71 74 75 29

.. or fill out the form, and we will get back to you.




Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange spændende produkter klar til booking.

Vi er kåret til Børsen Gazelle 2020 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2019 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2018 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2017 Vi støtter de Danske Hospitalsklovne i 2018, 2019, 2020 og 2022