Ballonregn

Hamleys

Do you want to be inspired?

Subscribe to our monthly newsletter and receive inspiration with new cases and trends from the interactive industry.

Hamleys

Ballonregn

Da Hamleys åbnede i København blev vi udfordret til at skabe en mindeværdig aktivitet, som kunne positionere den nye Hamleys butik i København, som et innovativt oplevelseshus for alle aldersgrupper.

Løsningen blev Ballonregn - et interaktivt spil skabt til butikkens jumboskærm som møder én så snart man kommer ned med rulletrappen ind i butikken. Her kan de besøgende træde ind i Hamleys digitale oplevelses univers – og gribe balloner på tid. Flere kunne spille samtidigt, så man sammen kunne skabe den bedste score.

I åbningsperioden blev der spillet over 4.000 spil af 6.500 spillere.

Warning: Undefined array key "testimonial" in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 68

Want to hear more?



Give Morten a call

+45 71 74 75 29

.. or fill out the form, and we will get back to you.




Relaterede produkter

Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange spændende produkter klar til booking.

Vi er kåret til Børsen Gazelle 2020 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2019 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2018 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2017 Vi støtter de Danske Hospitalsklovne i 2018, 2019, 2020 og 2022