Pop-up Gaven

Aarhus Business College

Aarhus Business College

Pop-up Gaven

Kan man skabe en dynamisk og forfriskende kampagne som kommunikerer fejring og identitetsforandring i anledning af Aarhus Business College´s 150 års fødselsdag og navneændring.

Pop-up Gaven er en stor, mobil og interaktiv gave med formålet om at pirre forbipasserende til at åbne gaven. Når gaven bliver åbnet, "tænder" gaven med lys og en fængende fødselsdagsang imens en indbygget skærm kommunikerer skolens budskab om identitetsforandringen. Som en belønning til de nysgerrige var gaven fyldt til randen med bolsjer.

Pop-up Gaven skabte glæde på AABC´s institutioner, hvilket de 100+ kilo bolsjer, som blev spist over de fem dage hvor gaven turnerede, vidner om.

Notice: Undefined index: testimonial in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 65

Vil du gerne høre mere?



Giv Morten et kald

+45 71 74 75 29

.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.




Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange spændende produkter klar til booking.

Inspiration og dagligdag

Tilmeld vores månedlige nyhedsbrev og bliv inspireret med nye cases og tendenser fra den interaktive branche.

Vi er kåret til Børsen Gazelle 2020 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2019 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2018 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2017 Vi støtter de Danske Hospitalsklovne i 2018, 2019 og 2020