Quick – Danske Spil
For MediaCom Beyond Advertising fik vi lov til at sætte kreativt liv til skrabejulekalenderen i forbindelse med årets kampagne. I den klassiske reklame sætter en pige sin utålmodige far eftertrykkeligt på plads, da han forsøger at skrabe forud. I år blev præmissen vendt på hovedet og udfordret: hvis du måtte skrabe som du ville, hvordan ville du så skrabe? Resultatet blev kogt ned til 4 typer, som hver skulle have en unik skraber:
Hverdag. En skraber for dig som følger reglerne og skraber ét felt hver dag.
Alarm. En skraber for dig som glemmer at skrabe, med alarm der ringer hver dag og minder dig om det.
All-in. En skraber for dig som ikke kan vente og vil skrabe alle felterne på én gang!
Robot. En skraber for dig som elsker teknologi og vil overlade skrabe-glæden til robotterne.
Playground Marketing stod for design, test og produktion af alle skrabere – der før december blev sendt ud til de heldige vindere af SoMe kampagnen.
Giv Morten et kald
.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.