Den Rullende Avisautomat

Jyllands-Posten

Jyllands-Posten

Den Rullende Avisautomat

I samarbejde med Jyllands-Postens egne kreative satte vi os for at udfordre formen på deres field-marketing setup og mødet med (potentielle) kunder ude i landet. Ønsket var at skabe en underholdende aktivitet, der kunne møde forbipasserende med et smil samtidigt med at den kunne engagere dem og sætte en krog i dem til fremtidig dialog.

Løsningen blev ’Den Rullende Avisautomat’, der som navnet antyder er en automat på hjul. Automaten er specialdesignet og indbygget på ladet af en Tuk Tuk. En finurlig størrelse, der i lækkert brandet design i sig selv tiltrækker opmærksomhed. I automaten kan de besøgende få en gratis avis eller være heldige at vinde nogle af de andre ting bag lågerne. Alt der skal gøres er at sende en SMS, hvorefter en låge automatisk åbner. Samtidigt blev en permission afgivet om at fortsætte dialogen med Jyllands-Posten efterfølgende, hvormed kampagnens formål var imødegået – og en krog skabt. Det hele med et smil, i en win-win for brand og kunde.

Notice: Undefined index: testimonial in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 65

Vil du gerne høre mere?



Giv Morten et kald

+45 71 74 75 29

.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.




Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange spændende produkter klar til booking.

Inspiration og dagligdag

Tilmeld vores månedlige nyhedsbrev og bliv inspireret med nye cases og tendenser fra den interaktive branche.

Vi er kåret til Børsen Gazelle 2020 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2019 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2018 Vi er kåret til Børsen Gazelle 2017 Vi støtter de Danske Hospitalsklovne i 2018, 2019 og 2020