Jyllands-Posten
I samarbejde med Jyllands-Postens egne kreative satte vi os for at udfordre formen på deres field-marketing setup og mødet med (potentielle) kunder ude i landet. Ønsket var at skabe en underholdende aktivitet, der kunne møde forbipasserende med et smil samtidigt med at den kunne engagere dem og sætte en krog i dem til fremtidig dialog.
Løsningen blev ’Den Rullende Avisautomat’, der som navnet antyder er en automat på hjul. Automaten er specialdesignet og indbygget på ladet af en Tuk Tuk. En finurlig størrelse, der i lækkert brandet design i sig selv tiltrækker opmærksomhed. I automaten kan de besøgende få en gratis avis eller være heldige at vinde nogle af de andre ting bag lågerne. Alt der skal gøres er at sende en SMS, hvorefter en låge automatisk åbner. Samtidigt blev en permission afgivet om at fortsætte dialogen med Jyllands-Posten efterfølgende, hvormed kampagnens formål var imødegået – og en krog skabt. Det hele med et smil, i en win-win for brand og kunde.
Giv Morten et kald
.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.