Lotto
I forbindelse med julen 2019 havde Lotto en klar målsætning: Ingen kedelige gaver!
Det resulterede i en omni-channel kampagne udtænkt og eksekveret af deres kreative bureau Robert/Boisen & Like-Minded. Vores del af kampagnen bestod i at printe forstørrede Lotto kuponer som kunne bruges til at pakke de ”kedelige” gaver ind med, så de var lidt mere spændende at kigge på under træet. Derudover bidrog vi med below-the-line aktivering af kampagnen.
Søndag d. 22. december stod vi derfor klar i 4 af landets største og travleste storcentre hvor besøgende kunne købe og printe Lotto-kuponer. På trods af at det var en af de travleste dage for julegaveshopping, opstod der lange køer for at få en af de kæmpestore Lotto-sedler med hjem.
Kampagnen blev en stor succes og på få timer printede vi mere end 800 Lotto-kuponer i storformat.
Giv Morten et kald
.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.