NRGi
Hvad er en fodboldkamp uden gruppesange, lange klapsavler og højlydte jubler fra tribunesæderne? I dansk fodbold hører dette sig til og fans kæmper alle kampene igennem om at skabe den bedste stemning.
Med afsæt i NRGi's payoff 'NRGi for fa'n' skulle vi aktivere virksomhedens sponsorat hos AGF med et koncept, som skaber værdi før, under og efter AGF’s kampe.
Fanbarometer er et interaktivt lydbarometer, der måler lydniveauet på de indiviuelle afsnit af stadion under kampen og hylder de jublende fans. Når fanbarometeret kører, kan klubbernes fans se - live på storskærmen - hvem der skaber det højeste lydniveau og dermed den bedste stemning. Resultatet bliver desuden gemt og kan følges på Facebook mellem kampene.
Fanbarometeret var i spil for første gang i august 2012, da arvefjenderne fra Brøndby IF var på besøg. Ikke alene blev Brøndby IF sendt hjem med et nederlag på banen, men også på lægterne led de et nederlag til de Aarhusianske fodboldfans. Fanbarometeret genererede over 2.500 likes og 1.500 kommentarer på Facebook.
Giv Morten et kald
.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.