Title Match

Sundhedsstyrelsen

Sundhedsstyrelsen

Title Match

Sundhedsstyrrelsens koncept 'Music Against Drugs' minder gæsterne på Roskilde Festival om at vælge den fulde oplevelse med budskabet 'Du oplever kun det halve, når du er helt væk'.

Vores bidrag var Title Match, hvor festivalgæster dyster mod hinanden i en musikquiz, med et twist: Fuldend ukomplette sangtitler ved at vælge bogstaver på touchskærmen – og vis at du får det hele med. Gradvist bliver spillet sværere med flere, roterende, fadende og hoppende bogstaver.

Spillet var installeret i 2 versioner; en stor stationær portal med touch-skærme, højttalere og effekt-lys nær campingområdet og en mobil udgave på hjul, som tournerede festivalpladsen. Festivalgæsterne oplevede derfor både Title Match på vej til og fra campingområdet og på flere tidspunkter af døgnet, hvilket var med til at øge opmærksomheden på den besøgendes egen kunnen i forskellige tilstande.

I perioden 2014-2016 er der blevet spillet mere end 7.000 spil og gættet mere end 63.000 sangtitler.

Notice: Undefined index: testimonial in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 65

Vil du gerne høre mere?


Udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.





Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger i Playground CREATE.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange køreklare koncepter klar til booking. Vi kalder det Playground MADE

Vi er kret til Brsen Gazelle 2018 Vi er kret til Brsen Gazelle 2017 Vi sttter de Danske Hospitalsklovne i 2018 og 2019

Inspiration og dagligdag

Tilmeld vores månedlige nyhedsbrev og bliv inspireret med nye cases og tendenser fra den interaktive branche.

Playground Marketing ApS

+45 71747529

info@playgroundmarketing.dk

Gjellerupvej 80B DK-8230 Åbyhøj

Vi er på Facebook Vi er på Instagram Vi er på Linkedin