Magasin
Magasin har en klar ambition om at skabe sammenhæng mellem deres digitale indsatser og de events som sker in-store. Som et led i vores samarbejde herom, blev vi udfordret til at udvikle et nyt format, som kunne netop dette.
Perfect Match er den intelligente personlige shopping assistent. Ligesom ’andre kiggede på’ anbefalingerne på webshoppen, giver Perfect Match de besøgende muligheden for at sammenholde deres tøjstil med andre ligesindede, for at finde perfekte tøjmatch. Tøj som efterfølgende kan købes direkte fra telefonen, eller i de omkringliggende afdelinger.
I takt med at folk liker og disliker tøj bliver Perfect Match klogere på folks præferencer og bliver derfor løbende bedre til at sammensætte det perfekte match ud fra brugerens og tidligere brugeres tøjsmag.
Perfect Match var på en landsdækkende tour rundt i Magasins varehuse, hvor der blev swipet mere end 17.000 styles i løbet af de 30 dage kampagnen varede. Heraf var 64% kvinder og 36% mænd.
Giv Morten et kald
.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.