Ballonregn

Hamleys

Hamleys

Ballonregn

Da Hamleys åbnede i København blev vi udfordret til at skabe en mindeværdig aktivitet, som kunne positionere den nye Hamleys butik i København, som et innovativt oplevelseshus for alle aldersgrupper.

Løsningen blev Ballonregn - et interaktivt spil skabt til butikkens jumboskærm som møder én så snart man kommer ned med rulletrappen ind i butikken. Her kan de besøgende træde ind i Hamleys digitale oplevelses univers – og gribe balloner på tid. Flere kunne spille samtidigt, så man sammen kunne skabe den bedste score.

I åbningsperioden blev der spillet over 4.000 spil af 6.500 spillere.

Notice: Undefined index: testimonial in /customers/8/1/9/playgroundmarketing.dk/httpd.www/pages/case.php on line 65

Vil du gerne høre mere?


Udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.





Er du vores næste kunde?

Vi elsker nye legekammerater. Se hvordan vi arbejder med teknologi og skræddersyede løsninger i Playground CREATE.

Leder du efter vores produkter?

Vi har mange køreklare koncepter klar til booking. Vi kalder det Playground MADE

Vi er kret til Brsen Gazelle 2018 Vi er kret til Brsen Gazelle 2017 Vi sttter de Danske Hospitalsklovne i 2018 og 2019

Inspiration og dagligdag

Tilmeld vores månedlige nyhedsbrev og bliv inspireret med nye cases og tendenser fra den interaktive branche.

Playground Marketing ApS

+45 71747529

info@playgroundmarketing.dk

Gjellerupvej 80B DK-8230 Åbyhøj

Vi er på Facebook Vi er på Instagram Vi er på Linkedin