HelloFresh
Til Heartland Festival 2025 havde HelloFresh deres første festivalaktivering i Norden. Formålet var at skabe en engagerende brandoplevelse med fokus på øget kendskab, kundetiltrækning og loyalitet. Med ønsket om en iøjnefaldende og interaktiv installation, der både kunne skabe nærvær og inspiration til hverdagsmad midt på festivalspladsen, blev løsningen en gigantisk HelloFresh måltidskasse - præcis som målgruppen kender den.
Udover at være en tro kopi af den ikoniske måltidskasse, med frugttræer, grøntsager og grønne buske på toppen, fungerede den også som centrum for en række engagerende aktiviteter og sanselige oplevelser. Rundt om måltidskassen kunne gæsterne dyste i brandet klodsmajor og stigegolf, lade sig inspirere af opskrifter og samtalekort, dufte og smage friske krydderurter og få fingrene i særligt gode festivaltilbud. Inde i boksen ventede en digital gamification-oplevelse, hvor man via en QR-kode kunne vinde lige fra HelloFresh abonnementer til smagsprøver på deres egne smoothies.
Over 850 præmier blev uddelt i løbet af weekenden og skabte både smil, overraskelse og gode smagsoplevelser til alle festivalgæsterne.
Giv Morten et kald
.. eller udfyld formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.